Nationale-Nederlanden verbindt zich aan de Week van de Bevlogenheid

Nationale Nederlanden trotse ambassadeur Week van de Bevlogenheid

Nationale-Nederlanden Inkomen heeft zich als ambassadeur aan de Week van de Bevlogenheid verbonden. De Week van Bevlogenheid vindt plaats van 4 t/m 8 juni 2018. In deze week, die zijn tweede editie ingaat, is er aandacht voor activiteiten gericht op het vergroten van bevlogenheid in het Nederlandse bedrijfsleven.

In 2025 is 80% van werkend Nederland bevlogen en trots! Dit is de ambitieuze doelstelling van de Week van de Bevlogenheid. Bevlogenheid maakt mensen productiever en innovatiever blijkt uit onderzoek. Mensen voelen zich energiek en vitaal en zijn daardoor langer inzetbaar als werknemer. Nationale-Nederlanden Inkomen wil dé partner van duurzame inzetbaarheid zijn van werkend en ondernemend Nederland. Werknemers zijn het belangrijkste kapitaal van een bedrijf, zij zorgen voor succes. Door werknemers maximaal inzetbaar te houden en bedrijven financiële zekerheid en continuïteit te bieden, levert Nationale-Nederlanden Inkomen dagelijks toegevoegde waarde aan haar klanten.

Frank Brinkmans is als consultant Duurzame Inzetbaarheid bij Nationale-Nederlanden nauw betrokken bij dit thema: ‘Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat bevlogen werknemers een positieve houding hebben ten aanzien van werk en de organisatie, zoals arbeidstevredenheid en organisatiebetrokkenheid. Bovendien zijn bevlogen medewerkers minder vaak ziek en meer betrokken bij hun werk(gever). Ze verzetten meer en beter werk en zijn energiek in denken en doen. Zo dragen ze effectiever bij aan het behalen van hun doelstellingen. Omdat dit de bedrijfscontinuïteit van onze klanten ten goede komt, en Nationale-Nederlanden daarnaast ook voor bevlogenheid van haar eigen werknemers staat, sluiten wij ons graag aan bij de Week van de Bevlogenheid.’

Voor ondernemende leidinggevenden is het hoogtepunt van de week het event op donderdag 7 juni in het AFAS Da Vinci Theater in Leusden. Het thema van het event is ‘Van Purpose naar Presteren’ en ook dit jaar zijn er weer inspirerende sprekers. Zo vertelt Dr. Bas Kodden over zijn visie op leiderschap. Kodden is directeur van het Executive MBA program aan Nyenrode Business Universiteit. Als leiderschapscoach helpt hij topmensen uit het zakenleven beter te presteren. Spreker Marco Aarnink is één van de succesvolste jonge ondernemers van Nederland. Hij maakte zijn bedrijf Drukwerkdeal.nl in korte tijd groot en verkocht het succesvol. Hij vertelt tijdens het event hoe dit proces is verlopen en wat heeft hij gedaan om zijn 175 medewerkers dagelijks te motiveren. Ook geeft hij praktische tips over het aanbrengen van purpose en het vergroten van teamprestaties.

Meer informatie over Nationale-Nederlanden en duurzame inzetbaarheid is hier te vinden of op te vragen via duurzameinzetbaarheid@nn.nl.

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Name *
  • Website